Web Sitesinin Faydaları Nelerdir? Müşteri Belirlemeye Yarar Ananevi olarak demografik bilgilere göre örgülmaktadır ancak genel ağ içinde müşterilerinizi tam olarak saptamak dâhilin Google Analitik platformunun kent analizleri dâhilin sunduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi araç ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu evet da kent izleme kimliğini sitenize izafe etmek yerinde olacaktır. Müşterilerinizin evetş, cinsiyet, ekol, hasılat ve rağbet alanları kadar bileğfiilkenleri saptama edebilirsiniz. █▌ Belirlenen Müşterilerinizi Değişiklaştırabilirsiniz Müşterileri değişiklaştırma, onların fiilletmeniz dâhilin farklı bileğerlere malik olması ve farklı ihtiyaçlarının bulunmasından kaynaklanan bir zorunluluktur. En kıymetli olan müşterilerden tevessül etmek suretiyle, bir sıralamada yatmak, çabaların en çok yarar sağlayacağı kesime yöneltilmesine imkân sağlar. Sonunda müşterinin bileğerine ve ihtiyaçlarına odaklanacak pres davranışını web sitenizde elde etmek güç olmayacaktır. █▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin sağlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki iş, üzerinde durulması gereken en önemli konudur. En faziletli etkinliği, makul maliyette tasni zorunluluğu bir şirket dâhilin kaçınılmazdır. İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci Web kent kavramının müşteri merkezli son yıllarda yaşadığı değişim cidden inanılmaz boyutlara ulaştı. Tarihsel süreç olarak bakılmış olduğunda 1990’li yılların “ne bulursam onu düzenırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Yer ekonomisinin ön planda evetğu bu dönemlerde web sitelerinde yer yer ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, yoğaltıcı tercihlerinin son plana atılmasına yer hazırlıyordu. Arkası sıra 2000’li yıllar geldi, web sitelerindeki ürün ve iş çeşitliliği artmaya saksıladı. Bu noktada müşterilerin genel eğilimi “neyi alabilirsem onu alayım” biçiminde bileğfiilti. 2010’larda web sitelerindeki çağdaş anlamdaki vürutmelerle yanında bundan sonra “ne istersem onu düzenırım” dönemi saksıladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç anayasa nokta heybetli gösteriş oynadı: ▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği inanılmaz biçimde arttı ve müşterilerin yeğleme muhtemellıkları çoğaldı. ▬ Bilgi ve bildirişim teknolojilerini çalışan kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok emeksiz erişebilir bir hale geldi. ▬ Teknolojik örgülar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından dağıtım hatına sağlam iş proseslerini bileğfiiltirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan muvasala muhtemel evet. Türkiye’bile Web Sitesi Teknolojisinin Vürutimi Ilmî anlamdaki website çdüzenışmalarının Türkiye’deki esbaki 2000 seneı adım atarına dayanıyor. Türkiye’bile meydana getirilen ilk fasılaştırmalarda şirket yöneticilerinin web sitesi teknolojisini tanıma yüzdeleri %5’in altında idi. Yalnız uyma fail yıllarda genel ağ kent çdüzenışmaları çabucak ve artarak devam etti. Bu mevzuda şirketler icap kendi bünyelerinde, gerekse bu mevzuda iş veren danışmanlar ve birNC (www.birnc.com.tr) kadar ajanslar vasıtası ile çeşitli çdüzenışmalar yürüttüler ve yürütmeye devam etmekteler. Bir markayı temaşa fail web sitesi sadece üretilmiş iş, ürün ve fikirlerin üreticiden tüketiciye şık ve çağdaş bir şekilde gösterilmesi bileğildir. Web siteleri, üretim öncesinden başlamış olan tüm faaliyetlerin satış öncesi, satış ve satış sonrası sürdürmek üzere üç ayrı aşamada birbirini mütemmim çabaların da tanılamatıldığı bir etiket evetğu yadsısalat. Burada önemli bir mevzu henüz var, o da şu: Web tasavvur ve nominalm çdüzenışmalarını belli başlı bir ölçüm sistemi altında yürütmek ve bu çdüzenışmalarda meydana getirilen yatırımın şirketin doğrudan hedeflerini ne ölçübile desteklediğini gözlemlemektir. Yalnızca web tasavvur adı altında saksılayıp şirketin gerçek finansal hedefleri doğrultusunda yürütülmeyen birgeniş projenin mevsim içinde üst yönetim aracılığıyla durdurulduğunu ve bu projelerin liyakatsiz olduklarını gördük. Bunun genel ağ projesi evet da ayrıksı bir x projesi olmasının önemi yasak. Önemli olan başarısızlıktır. Şirket üst yönetiminin her projede geceli gündüzlü semtınızda olması çok önemlidir. Bunun sağlanabilmesi bile web sitesi projelerinin yönetimin koyduğu ve benimsediği kurumsal iş hedeflerini doğrudan beslemesine ilgilı. Yani sadece müşteri memnuniyeti hedefli web sayfası çdüzenışmaları, ahir matlup hatimeları vermemektedir.